PracaGrupypl.praca.oferowanaGdynia/Programista Java/Stała

  • 1. Data: 2008-05-21 18:20:00
    Temat: Gdynia/Programista Java/Stała
    Od: "Extend.pl" <p...@e...pl>

    Witam,
    Jesteśmy młodą i rozwijająca się firmą programistyczną. W związku z
    nowymi zleceniami i związanym z tym nawałem pracy, potrzebujemy
    programistów do współpracy.

    Wymagania:

    - znajomość podstaw języka JAVA (lub innego obiektowego)
    - znajomość języka SQL

    Mile widziane:

    - znajomość frameworków Struts, Spring, Hibernate
    - znajomość EJB
    - podstawowa wiedza na temat pracy w systemach linux i X-windows
    (gnome,KDE)
    - chęć zdobywania nowych doświadczeń
    - znajomość MySQL
    - luz i poczucie humoru

    Co oferujemy:

    - pracę w miłej i twórczej atmosferze - pełen etat lub zlecenie
    - wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy
    - udział w ambitnych i niezwykle innowacyjnych projektach (finanse i
    bankowość).

    Co do nas wysyłacie:

    CV najlepiej ze zdjęciem na adres p...@e...pl
    nie wysyłajcie : listów motywacyjnych

    Do CV dopiszcie :

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. U. Nr 133 poz. 883)."

    Nasza firma:

    EXTEND.PL
    Pomorski Park Naukowo-Technologiczy
    AL. Zwycięstwa 96/98

    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna

    pozdrawiam,
    Piotr Kalwasiński