PracaGrupypl.praca.oferowanaGdynia/Programista JAVA

  • 1. Data: 2007-01-17 19:27:50
    Temat: Gdynia/Programista JAVA
    Od: "Extend.pl" <p...@e...pl>

    Programistki i Programiści JAVA !

    Jesteśmy młodą i rozwijająca się firmą programistyczną. W związku z
    nowymi zleceniami i związanym z tym nawałem pracy, potrzebujemy
    programistów do pracy.
    Możliwe formy współpracy : umowa o pracę, zlecenie, umowa o dzieło.
    Ze względu na specyfikę projektów praca zdalna nie jest możliwa.

    Wymagania:
    znajomość języka JAVA
    znajomość SQL

    Mile widziane:
    znajomość frameworków Struts, Spring, Hibernate
    znajomość EJB
    podstawowa wiedza na temat pracy w systemach linux i X-windows (gnome, KDE)
    chęć zdobywania nowych doświadczeń
    znajomość MySQL
    luz i poczucie humoru

    Co oferujemy:
    pracę w miłej i twórczej atmosferze
    wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy
    udział w ambitnych i niezwykle innowacyjnych projektach.

    Co do nas wysyłacie:

    CV najlepiej ze zdjęciem na adres p...@e...pl
    nie wysyłajcie : listów motywacyjnych

    Do CV dopiszcie :
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. U. Nr 133 poz. 883)."

    Nasza firma:
    EXTEND.PL
    Pomorski Park Naukowo-Technologiczy