-
1. Data: 2005-03-02 16:56:07
Temat: Gdańsk - spec. ds. obsługi klienta - praca oferowana
Od: "Juliusz" <j...@p...onet.pl>
Stanowisko: spec. ds. obsługi klienta
Branża: Pośrednictwo pracy - rekrutacja
Region: Pomorskie - cały świat
Opis stanowiska: ZADANIA: aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych
przez telefon, negocjowanie kontraktów z klientami zagranicznymi oraz
zapewnienie ich prawidłowej realizacji, przygotowywanie i analiza
dokumentacji prawnej i finansowej transakcji, dbałość o wizerunek i renomę
firmy
Wymagania
OCZEKIWANIA: biegła znajomość języka angielskiego, wykształcenie dowolne,
preferowane wyższe, doświadczenie lub predyspozycje do prowadzenia
negocjacji mile widziani byli agenci ubezpieczeniowi posiadający
doświadczenie w sprzedaży usług finansowych dla klientów instytucjonalnych
oraz znający zasady działania baz danych oraz rynku pośredników pracy,
praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz programu ACCESS inicjatywa i
samodzielność w działaniu silna orientacja na efekty wysoki poziom
umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, dyspozycyjność. Chętnie
zatrudnimy obcokrajowca lub osobę niepełnosprawną.
Oferujemy
FIRMA OFERUJE: po okresie wstępnym interesującą i stabilną pracę w
rozwijającej się agencji pośrednictwa pracy , atrakcyjne wynagrodzenie oraz
pakiet pozapłacowy umożliwiający rozwój w środowisku nowoczesnych usług
pośrednictwa pracy.
Oferty zawierające cv wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny, prosimy
przesyłać e-mailem na adres: o...@s...com.pl lub pocztą na adres: SOMA
SOLUTIONS, skr. Poczt. 124, 80-958 Gdańsk 50. W cv prosimy o zawarcie
następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia
29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883). Informujemy, że skontaktujemy się tylko z
wybranymi osobami.