PracaGrupypl.praca.szukana › [Gdańsk lub zdalnie] Programista SQL, Python

  • 1. Data: 2004-08-04 08:04:34
    Temat: [Gdańsk lub zdalnie] Programista SQL, Python
    Od: Marcin Hoppe <k...@...sygnaturce>

    Witam!

    Jestem studentem informatyki na Politechnice Gdańskiej (studia dzienne,
    III rok). Od października chętnie podejmę pracę (w Gdańsku lub zdalnie,
    przez Internet) jako programista SQL (preferowany PostgreSQL) i/lub
    aplikacji pisanych w językach skryptowych (preferowany Python)
    (najchętniej na pół etatu, być może za niewielkie wynagrodzenie). Mam
    doświadczenie w komercyjnych projektach.
    Moje CV jest dostępne w wersji on-line na stronie
    http://hopson.touch.pl. Kontakt na adres e-mail podany w stopce i CV.

    --
    marcin (at) touch (dot) pl
    http://hopson.touch.pl