PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Java Developer - JEE - JSF, Hibernate, Swing, Spring, <=

  • 1. Data: 2015-10-21 11:30:23
    Temat: Gdańsk => Java Developer - JEE - JSF, Hibernate, Swing, Spring, <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta,jednej z największych grup finansowych na rynku
    polskim, poszukujmy osób na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer - JEE - JSF, Hibernate, Swing, Spring,
    *****
    ***** miejsce pracy: Gdańsk
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Stworzenie i rozwój wraz z zespołem doświadczonych developerów,
    architektów i analityków innowacyjnej platformy Big Data.

    ***** Nasze super wymagania:

    * bardzo dobra znajomość języka Java
    * min. 2 lata doświadczenia przy projektach w technologii Java EE (w
    szczególności EJB, JMS, JAX-WS) lub Spring
    * dobra i praktyczna znajomość wzorców projektowych (design
    patterns) zasad programowania obiektowego SOLID
    * praktyczna znajomość testowania oprogramowania (testy jednostkowe,
    integracyjne) z użyciem frameworków JUnit i Mockito
    * doświadczenie w budowie wielowarstwowych systemów rozproszonych
    * znajomość framework'u Hibernate
    * znajomość SQL'a, w szczególności MySQL lub PostgreSQL
    * znajomość notacji UML i ERD
    * znajomość serwerów aplikacji (np: WildFly)
    * znajomość narzędzia do budowania kodu Maven
    * znajomość systemu kontroli wersji GIT
    * doświadczenie w budowie aplikacji webowych: HTML5, CSS, JavaScript,
    jQuery
    * wymagane: zaangażowanie, kreatywność, elastyczność i
    samodzielność oraz otwartość na metodykę scrum
    * chęć poznania najnowszych technologii w zakresie Big Data

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość języka Scala
    * znajomość frameworka Play
    * znajomość narzedzia do budowania kodu SBT

    ***** Proponujemy:

    * umowa o pracę
    * pakiet szkoleń
    * pakiet benefitów poza płacowych
    * możliwości rozwoju,
    * praca w dużej firmie o uznanej marce.
    * nowoczesne biuro - biurowiec klasy A

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9080-4876e8b520e9220a6d94
    6b111cb.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=0c88a38b983b13a146bd841946960709