PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaGdańsk => Inżynier ds. testów sprzętu produkcyjnego (Test i walida

  • 1. Data: 2024-08-08 11:00:02
    Temat: Gdańsk => Inżynier ds. testów sprzętu produkcyjnego (Test i walida
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to innowacyjna firma działająca na rynku inteligentnych
    sieci energetycznych, która wyznacza nowe standardy w zakresie
    monitorowania, zarządzania i optymalizacji zużycia energii.
    Oferując szeroki wachlarz produktów, takich jak inteligentne
    liczniki energii, zaawansowane moduły kontrolne oraz kompleksowe
    oprogramowanie, firma umożliwia przedsiębiorstwom energetycznym
    przekształcenie ich sieci dystrybucyjnych w nowoczesne, efektywne
    i bezpieczne systemy. Założona przez grupę ekspertów z
    dziedziny technologii i energetyki, firma skupia się na
    dostarczaniu rozwiązań, które wspierają zarządzanie energią,
    poprawę jakości dostaw oraz zwiększenie niezawodności sieci. W
    ramach swojej oferty, nasz klient zapewnia także usługi
    profesjonalne, wsparcie serwisowe i konserwacyjne, aby pomóc
    swoim klientom w pełni wykorzystać potencjał inteligentnych
    sieci. Obecnie poszukujemy uzdolnionych specjalistów, którzy
    dołączą do naszego zespołu i przyczynią się do dalszego
    rozwoju innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie inteligentnej
    energetyki.

    *****
    ***** Inżynier ds. testów sprzętu produkcyjnego (Test i walidacja)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Opracowywanie, walidacja, utrzymanie i ulepszanie testerów
    produkcyjnych oraz sekwencji testów.
    * Współpraca z działem Badań i Rozwoju (San Jose, USA) oraz EMS
    (Rumunia i Polska)
    * Tworzenie zapytań opartych na SQL i aplikacji opartych na C#, aby
    zautomatyzować analizę danych.
    * Monitorowanie wydajności testów i zapewnienie odpowiedniego
    wsparcia technicznego dla EMS.
    * Tworzenie scenariuszy walidacyjnych dla nowych produktów (Gage
    R&R).

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Stopień licencjata w dziedzinie inżynierii elektrycznej.
    * Bardzo dobre umiejętności języka angielskiego (mówienie i
    pisanie).
    * Zdolność do zrozumienia, montażu, integracji i rozwiązywania
    problemów podsystemów elektronicznych, mechanicznych i
    oprogramowania.
    * Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w testowaniu i walidacji
    platform sprzętowych.
    * Silne umiejętności diagnostyczne i debugowania.
    * Dobra komunikacja, w tym prezentacje, szczegółowe raporty i
    specyfikacje funkcjonalne.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość technologii firmy Microsoft, takich jak C# i .NET.
    * Doświadczenie w pracy z SQL.
    * Doświadczenie w pracy z TestStand.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
    * Różnorodne wyzwania w pracy
    * Wspaniała atmosfera

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>