PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Internet Systems Architect <=

  • 1. Data: 2015-10-14 10:21:28
    Temat: Gdańsk => Internet Systems Architect <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Jedena z największych marek odzieżowych w Polsce, w tym Reserved

    *****
    ***** Internet Systems Architect
    *****
    ***** miejsce pracy: Gdańsk
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Projektowanie i ciągły rozwój architektury technicznej dla
    e-sklepów największej marki odzieżowej w Polsce Reserved, a
    także pozostałych naszych marek: Cropp, House, Mohito, Sinsay
    * Prowadzenie projektów
    * Zarządzanie zespołem programistów PHP / Magento w projektach
    * Zapewnienie wydajności i bezpieczeństwa platformy e-commerce
    * Przygotowywanie specyfikacji oraz projektów technicznych nowych
    rozwiązań na bazie wymagań biznesowych, operacyjnych, wymogów
    bezpieczeństwa, elastyczności architektury technicznej i
    integracji
    * Planowanie odpowiedniego sizeingu architektury
    * Monitorowanie i znajomość rynku IT w obszarze architektury
    aplikacyjnej, architektury integracji, architektury technicznej

    ***** Nasze super wymagania:

    * Wykształcenie wyższe, informatyczne
    * Doświadczenie zawodowe min. 6 lat, w tym na podobnym stanowisku
    min. 2 lata
    * Umiejętność kierowania kilkuosobowym zespołem projektowym
    * Doskonałe umiejętności organizacyjne - umiejętność wyznaczania
    celów i priorytetyzowania zadań dla siebie i zespołu
    * Znajomość technologii: PHP, Memcache/Redis, Nginx, Varnish, MySQL
    * Rozumienie procesów biznesowych i perspektywy biznesowej
    realizowanych działań (świadomość kosztowa)
    * Doświadczenie w serwisie o wysokiej dostępności (portal, e-sklep)
    * Znajomość systemu Linux i narzędzi linii poleceń
    * Otwartość, kreatywność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
    * Komunikatywne posługiwanie się językiem angielskim

    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie w dziale rozwoju oprogramowania
    * Doświadczenie z platformami e-commerce (preferowane Magento)
    * Znajomość technik zwinnych oraz narzędzi do ich praktycznego
    wykorzystania

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość współtworzenia jednego z największych sklepów
    internetowych w Polsce,
    * Zwinne zarządzanie projektami (SCRUM, Kanban),
    * Korzystanie nowoczesnych narzędzi programistycznych (PHPStorm,
    JIRA, GIT, BitBucket, Capistrano, i wiele innych) oraz otwartość
    na nowe rozwiązania,
    * Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy,
    * Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o
    ugruntowanej pozycji na rynku (możliwe inne formy zatrudnienia),
    * Elastyczny czas pracy,
    * Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia
    dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do
    naszych sklepów).

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12600-88d0e16c6ce7cc7683e
    a797604.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=899185a816f14990158b7af071e383c9