PracaGrupypl.praca.szukana › Gdańsk - Informatyk (zlecenia z calego kraju)

  • 1. Data: 2004-09-13 15:34:07
    Temat: Gdańsk - Informatyk (zlecenia z calego kraju)
    Od: "G.T." <z...@g...pl>

    Jako student informatyki chętnie podejmę się każdego zadania związaniego z
    informatyką. Posiadam umiejętność tworzenia stron internetowych w HTML, PHP
    korzystających z baz MySQL. Znam podstawy programowania w jezykach C/C++.
    Zajmuję się też administracją serwerów (www,poczta,ftp,serwer plików)
    pracujących pod systemem Linux.
    Jestem komunikatywną i sumienną osoba. Chętnie poszerzę swoją wiedzę o
    zagadnienia potrzebne do wykonania powierzonego mi zadania. Projekty wykonuje
    terminowo i profesionalnie.
    Wszelki kontakt lub zlecenia proszę pod: zingt (AT) go2 (KROPKA) pl