PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK z doswiadcz. 3D MAX Studio - podejmie współprac

  • 1. Data: 2007-05-21 11:35:08
    Temat: GRAFIK z doswiadcz. 3D MAX Studio - podejmie współprac
    Od: "konsul" <k...@l...pl>

    Grafik 3D z doswiadczeniem podejmie współprace z zakresu projektowania
    i wizualizacji stoisk targowych w programie 3D STUDIO MAX.
    Portfolio: http://portfolia.artserwis.pl/A4801X12821
    Preferowana forma współpracy: zdalna, umowa zlecenie.
    Tomasz Brudziński
    tel. 505 636 781
    e-mail: b...@o...pl

  • 2. Data: 2007-05-21 21:16:24
    Od: miciak <b...@m...pl>

    Witam.
    Interesuje mnie przygotwanie szablonów 3D dla moich handlowców tak by
    moglo na nie nakładać w corelu "maski" z kolorami i napisy. Chodzi o
    proste szablny namiotów i balonów w kilkunastu "rozmiarach". Każdy
    umieszczony na ładnym trawiastym podlożu z błękitem nieba w tle.
    Interesuje mnie cena jednej sztuki. Byłoby tego ok. 20-25 amiotów, i 6-7
    balonów reklamowych i bram startowych. Wyrob do obejrzenia na www.mitko.pl.
    Pozdrawiam
    Bogdan