PracaGrupypl.praca.szukana › GRAFIK-stała

  • 1. Data: 2003-10-02 13:42:06
    Temat: GRAFIK-stała
    Od: "adrian" <p...@w...edu.pl>

    Imię i nazwisko: Adrian Piekarski

    Data i miejsce urodzenia: 05.11.1981 r., Ostróda

    Adres zamieszkania: Os. Latchorzew 2
    ul. Powstańców Styczniowych 4
    05-082 Babice Stare

    Kontakt: ( 0602 833 254 * a...@w...edu.pl

    Wykształcenie:
    W roku 2000 rozpocząłem studia w Wyższej Szkole Informatyki
    Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na wydziale Informatyki w trybie
    zaocznym,
    specjalizacja - grafika.
    W roku 1996 rozpocząłem naukę w XXIV Liceum Ogólnokształcącym
    im. Cypriana Norwida w Warszawie, kierunek ogólny z informatyką.

    Doświadczenie zawodowe:
    Od 12.2000 do pracuje w firmie www.Signform.pl. Jest to firma zajmująca się
    tworzeniem, publikacja, sprzedażą oraz wymianą formularzy i dokumentów
    elektronicznych z wykorzystaniem technik internetowych. Firma ma swoją
    siedzibę
    w Warszawie. W w/w firmie zajmowałem się konstrukcją dokumentów
    elektronicznych
    oraz projektowaniem serwisów internetowych, wyglądu serwisów, elementów
    graficznych serwisów, obróbką grafiki na strony, tworzeniem stron w html,
    tworzeniem banerów reklamowych w programie Flash.
    http://gmina.signform.pl , http://62.181.188.123

    Języki:
    angielski - stopień średni
    rosyjski - stopień podstawowy

    Umiejętności: obsługa komputera:
    - bardzo dobrze obsługuję programy: MS Word i MS Excell,
    - znam w stopniu dobrym programy: Macromedia Flash 5 i MX,
    Adobe Photoshop 6.0,
    - znam w stopniu średnim program 3d studio max 5.0,
    - umiem tworzyć strony w html
    - umiem posługiwać się systemem operacyjnym Unix
    - umiem skonfigurować sprzęt komputerowy oraz naprawiać problemy związane ze
    sprzętem i programami.

    Zainteresowania:
    Interesuję się grafiką, rysunkiem i malarstwem, animacją komputerową w
    programach do grafiki i animacji 3d - 3d studio max, grafiką użytkową i
    reklamową, projektowaniem stron WWW
    (tworze własną stronę: http://adriansan.webpark.pl),
    fotografią kolorową, czarno-białą (artystyczną, przyrodniczą, reklamową),
    Internetem,
    komputerami oraz technologiami elektronicznymi, literaturą (kryminał,
    zjawiska paranormalne, horror, przygoda), sportem (wędkarstwo, jazda na
    rowerze).

    Nie posiadam nałogów.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust.
    nr 133 poz. 883)