PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK komputerowy/ DTP wspolpraca w Warszawie

  • 1. Data: 2004-02-04 16:58:40
    Temat: GRAFIK komputerowy/ DTP wspolpraca w Warszawie
    Od: "Blaze" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Mam 3 letnie doswiadczenie w pracy w Wydawnictwie Egmont
    (na stanowisku redaktora techniczno graficznego) i ponad 1,5 roczne
    doswiadczenie w prowadzeniu wlasnej firmy. W zakres mojej
    dzialalnosci wchodzi projektowanie czasopism, okladek, reklam
    i folderow, a takze plakatow i przygotowywanie plików graficznych
    do druku.
    Sklad czasopism, ale rowniez korekty zdjec i skanow.
    Praca na paltformach MAC i PC - biegla znajomosc programow
    graficznych i skladu.

    Chetnie podejme wspolprace.
    Oferuje: solidnosc i terminowosc, mozliwosc wystawienia faktury VAT!

    Pozdrawiam
    Blanka

    kontakt: b...@a...neostrada.pl