PracaGrupypl.praca.szukana › ::GRAFIK - druk / internet :: - praca dodatkowa

  • 1. Data: 2003-07-23 09:31:45
    Temat: ::GRAFIK - druk / internet :: - praca dodatkowa
    Od: "Adrian Stangret" <d...@i...pl>

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej.
    Zajmuję się projektowaniem i przygotowywaniem materiałów do druku. Mam dobre
    kontakty z drukarniami, więc mogę "wytargować" szczególnie korzystne ceny na
    druk wysokiej jakości materiałów reklamowych.
    Projektuję również na potrzeby internetu. Znam html, php/mysql, actionscript
    i inne.
    Biegle posługuję się następującym oprogramowaniem: Adobe
    Photoshop/Illustrator/Indesign/Acrobat, Macromedia Dreamweaver/Flash.

    Poszukuję pracy "po godzinach" ;-)
    Pracuję na legalnym oprogramowaniu. Wystawiam faktury VAT.

    Przykładowe realizacje www:
    www.nexter.pl
    www.decada.pl
    www.telerabat.pl
    www.atadam.com.pl
    www.aesthete.com.pl
    www.weska.pl

    Szczegółowe portfolio na życzenie.

    Pozdrawiam
    Adrian Stangret

    --
    GG:736381 | GSM:0502398465 | 032 3701595
    a...@s...com | www.stangret.com | freelance designer