PracaGrupypl.praca.szukana### GRAFIK WWW ###

  • 1. Data: 2002-02-18 19:38:51
    Temat: ### GRAFIK WWW ###
    Od: "cichy" <c...@b...gnet.pl>

    witam
    szukam pracy dorywczej w zakresie projektowania i wykonywania stron www
    mam juz spore doswiadczenie
    portfolio: http://www.naszestrony.net/~fryzjer/bcomp/ ,
    www.naszestrony.net/~fryzjer/grafika/webhelp02.gif
    swoja prace traktuje powaznie i zawsze staram sie doprowadzic do pelnego
    zadowolenia klijenta
    strony sa wykonywane szybko i profesjonalnie
    pozdrawiam
    k.

  • 2. Data: 2002-02-18 21:36:40
    Temat: Re: ### GRAFIK WWW ###
    Od: "pawel chalacis" <r...@o...pl>

    hmm, no nie wiem, ale wydaje mi sie ze to, co ukazuje sie jako portfolio,
    powinno byc ukonczone :-/
    ale to taka dygresja :p
    grafika b.dobra

    pozdr.
    pecet

  • 3. Data: 2002-02-18 21:39:06
    Od: "cichy" <c...@b...gnet.pl>

    thx
    to miala byc grafika dla portalu
    ale zostala odrzucona za niby ponure kolory i duza ilosc grafiki
    po okrojeniu wygladala spox, ale coz
    uwazam ze to jedna z moich najlepszych prac i pokazuje co umiem

  • 4. Data: 2002-02-25 02:33:49
    Od: "toporny" <t...@f...onet.pl>

    > uwazam ze to jedna z moich najlepszych prac i pokazuje co umiem

    oczywiscie:
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
    <!-- End ImageReady Slices -->