PracaGrupypl.praca.szukana[ GRAFIK WEBDESIGNER ] projektowanie stron www tworzenie banerow itp[ GRAFIK WEBDESIGNER ] projektowanie stron www tworzenie banerow itp
  • Data: 2004-03-14 20:11:21
    Temat: [ GRAFIK WEBDESIGNER ] projektowanie stron www tworzenie banerow itp
    Od: "Arc" <arcu nospam@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Grafik z długoletnim doświadczeniem reklamowym
    WYKONA KAŻDY PROJEKT.
    Ponadto:
    - rysunki
    - ilustracje do tekstów
    - projektowanie reklam
    - skład DTP
    - Projektuje witryny www , w technologiach: ( html , css , mysql, php )
    TANIO ! SZYBKO ! SOLIDNIE !
    - Kontakt osobisty oraz konsultacje z klientem na terenie Radomia Krakowa W
    arszawy za darmo
    - Praca zdalna caly swiat

    Przedstawiam panstwu moja strone www
    na ktorej zmieszczone sa informacje o mnie
    oraz moje skromne portfolio.
    >>> www.arcu.prv.pl <<<

    Z wyrazami szacunku
    Arkadiusz Lachowicz