PracaGrupypl.praca.szukana › ::: GRAFIK ::: Szukam pracy - KRAKOW

  • 1. Data: 2002-05-20 10:09:52
    Temat: ::: GRAFIK ::: Szukam pracy - KRAKOW
    Od: "Andrzej Windak" <v...@p...onet.pl>

    O MNIE
    Imiona i nazwisko: ANDRZEJ TOMASZ WINDAK
    e-mail: a...@d...v1.pl

    PRACA (OBECNIE)
    Studio Projektowe De S'igns - grafik komputerowy

    PRACA (HISTORIA)
    Agencja Reklamowa GRATOM - grafik komputerowy 2001-2002 r.
    Gazeta Wyborcza oddział w Krakowie na stanowisku grafika/łamacza w dziale
    fotoskładu - 1999-2001 r.
    Wydawnictwo Kurier Press - współpraca [1999-2001, Kraków]
    Drukarnia mDruk [1998, Kraków]
    Agencja Reklamowa Studio M [1997, Kraków]
    Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego - współpraca [1997, Kraków]
    Agencja Reklamowa Kunszt - współpraca [1997, Kraków]
    Polish Business Offers [1995-96, Londyn]
    Drukarnia Polprint - współpraca [1995-96, Londyn]
    Dziennik Polski [1995, Kraków]
    Miesięcznik Trucker - współpraca [1994, Kraków]
    Telewizja Kablowa Dami - współpraca [1994, Kraków]

    KWALIFIKACJE I ZAINTERESOWANIA
    Moje doświadczenie to 7 lat pracy w redakcjach gazet, drukarniach i
    agencjach reklamowych. W pracy biegle posługuję się programami: Corel Draw
    6, 7, 8, 9, 10, Adobe Photoshop 3, 4, 5, 6, Quark Xpress 3, 4, Dreamweaver
    4, Flash 5.

    Od 15 lat moje hobby to grafika komputerowa. Wynika z tego znajomość innych
    programów: Adobe Pagemakera, Macromedia Fireworks, Strata 3d Base, Microsoft
    Word, Microsoft Excel, Windows Commandera, Microsoft Windows i wielu innych
    programów dla MS Windows.