PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK - OPERATOR DTP nawiąze współpracę z wydawnictwem lub agencja reklamowąGRAFIK - OPERATOR DTP nawiąze współpracę z wydawnictwem lub agencja reklamową
    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: GRAFIK - OPERATOR DTP nawiąze współpracę z wydawnictwem lub agencja
    reklamową
    Date: Tue, 24 Mar 2009 07:51:55 -0700 (PDT)

    Witam
    Jestem zainteresowana podjęciem współpracy z wydawnictwem.
    Moje referencje: 12 lat doświadczeń w zakresie projektowania DTP,
    skladu, przygotowania do druku
    bardzo dobra znajomość programów na platformach PC, Mac: Adobe
    Ilustrator, Photoshop, Indesign, Quark.
    Posiadam zmysla plastyczny, kreatywność, wszechstronność, umiejętnośc
    pracy pod presją czasu,terminowość pod presją czasu. Interesuję mnie
    praca na terenie Wrocławia lub okolic lub zdalna. Portfolio na
    życzenie.
    email: k...@l...pl, tel. 791 030 015