PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK - LEKTOR

  • 1. Data: 2003-08-18 08:51:21
    Temat: GRAFIK - LEKTOR
    Od: "Freeman" <f...@d...pl>

    Witam.

    Szukam pracy w Warszawie, mam doświadczenie w grafice komputerowej (głównie
    wektory i 3D), a ponadto:

    doskonała znajomość obsługi ploterów:
    Encad NovaJet (pigment)
    HP 5000 PS (pigment)
    Arizona 90 (solvent)
    GCC Mercury L25 (laser)
    GCC SignPal 101 (tnący)
    POLKOM GENERAL (frez)...
    Ponadto obsługuję OCE 9600 i 9400 (kopiarki wielkoformatowe).

    Przygotowuję materiały pod laser, pod plotery tnące, frezujące, drukujące
    jak również pod sitodruk.

    Na koncie mam kilka dużych projektów zrealizowanych w Warszawie i nie tylko,
    kilka wydanych folderów reklamowych, plakatów i innych publikacji, takich
    jak n.p. Plany Miast (zajmuję się też redakcją kartograficzną).

    Cechuję się znajomością następujących programów:

    CorelDRAW! cały pakiet od wersji 3.0 do 11 - bielgle również z
    przygotowaniem do druku
    BRYCE 3D - grafika trójwymiarowa z wizualizacjami arch. i przemysłowymi
    włącznie + animacje - biegle
    RealDraw 2.2 - lyouty www - biegle (CSS)
    Adobe Photoshop 6.0 - dobrze
    + wiele programów pomocniczych (narzędziowych)
    programy ripujące:
    Posterprint
    Onyx Postershop

    Ponadto opracowałem system pracy na ploterach laserowych, znacznie
    zmniejszający zużycie materiału i czas pracy urządzenia. Znam dużą ilość
    mediów przeznaczonych do druku wielkoformatowego i mam wiele kontaktów z
    dostawcami mediów na terenie Warszawy i nie tylko. Posiadam własny samochód
    i jestem dyspozycyjny, zorganizowany i samodzielny. Potrafię rozmawiać z
    Klientem, nie tworzę niepotrzebnych spadów.

    Innym zajęciem, którego chętnie się podejmę jest profesjonalne lektorstwo.
    Mam 5-letnie doświadczenie w dziedzinie reklamy radiowej, użyczałem głosu
    dla Radia Bieszczady (Sanok), Radiostacji (Warszawa), a także dla firm:
    Auto-tak, POLAMER CARGO (USA), Unilever, i wielu innych.

    Jeśli oferta mojej osoby jest interesująca, proszę o kontakt telefoniczny
    lub na adres podany w sygnaturze.

    --
    Radosław Woźny
    tel. 505 568 500