PracaGrupypl.praca.szukanaGRAFIK, DTP - CAŁY KRAJ/KRAKÓWGRAFIK, DTP - CAŁY KRAJ/KRAKÓW
  • Data: 2002-06-18 08:03:48
    Temat: GRAFIK, DTP - CAŁY KRAJ/KRAKÓW
    Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem Grafikie oraz operatorem DTP z bardzo dużym doświadczeniem
    poligraficznym.
    Zajmuje się projektowaniem generalnie wszystkiego od wizytówek po plakaty
    wielkoformatowe.
    Pracuje na obu platformach i generalnie na wszystkich programach jakie są do
    zastosowań DTP.
    Interesuje mnie każdy rodzaj pracy zdalny,stały itp generalnie w każdym
    mieście choć jestem w Krakowie.
    Mam dostęp do stałego łącza oraz samochód jestem mobilny i dostępny o każdej
    porze dnia i nocy.
    Pozdrawiam i czekam na propozycje

    kontakt ze mna to: p...@p...fm