PracaGrupypl.praca.oferowanaGŁÓWNA KSIĘGOWA (Wrocław)

  • 1. Data: 2003-06-23 09:36:25
    Temat: GŁÓWNA KSIĘGOWA (Wrocław)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    US Pharmacia
    Jesteśmy wiodącą firmą farmaceutyczną w dziedzinie leków OTC, wywodzącą
    się ze Stanów Zjednoczonych, od ponad 12 lat działającą na polskim rynku.
    Produkujemy leki o wysokiej jakości i przydatności terapeutycznej, zajmujące
    czołowe pozycje na rynku w swoich kategoriach oraz cieszące się dużym
    uznaniem środowisk medycznych i zaufaniem pacjentów.
    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    GŁÓWNA KSIĘGOWA
    nr ref. L/GK/0603

    Od kandydatów oczekujemy:
    8-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmach produkcyjno-
    handlowych,
    bardzo dobrej znajomości przepisów rachunkowych i prawa podatkowego,
    doświadczenia w zarządzaniu zespołem księgowych,
    doświadczenia we współpracy z działem kontrolingu,
    znajomości narzędzi pakietu MS Office,
    komunikatywności, otwartości i elastyczności w działaniu,
    uprawnienia biegłego rewidenta oraz komunikatywna znajomość języka
    angielskiego będą dodatkowymi atutami.

    Oferujemy:
    ciekawe i odpowiedzialne zadania
    kontakt z różnorodną tematyką księgową
    stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na poniższy adres z
    wyra˘nym zaznaczeniem na kopercie lub w temacie e-maila numeru
    referencyjnego.

    US Pharmacia Sp. z o. o.
    Rekrutacja
    ul. Puławska 435A
    02-801 Warszawa
    e-mail: r...@u...pl

    Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.