PracaGrupypl.praca.szukanaGDAŃSK - inz. zarządzania po PG (z doświadczeniem) - Trójmiasto , Pomorskie

  • 1. Data: 2003-06-03 06:13:04
    Temat: GDAŃSK - inz. zarządzania po PG (z doświadczeniem) - Trójmiasto , Pomorskie
    Od: "Monika N." <n...@g...pl>

    Witam.

    Jestem absolwentką dziennych studiów inżynierskich na Wydziale Zarządzania i
    Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Obecnie kontynuuję naukę na zaocznych
    studiach magisterskich uzupełniających na tym samym wydziale.

    Swoją karierę zawodową rozpoczęłam już w czasie studiów w centrali GE
    Capital Banku w Gdańsku w dziale windykacji wstępnej jako windykator
    należności kredytowych, skąd po roku pracy awansowałam na stanowisko
    asystenta do działu wierzytelności. Na wyżej wymienionych stanowiskach
    ukończyłam wiele szkoleń z zakresu negocjacji. Dzięki pracy w banku
    zapoznałam się ze sposobem pracy w dużej międzynarodowej korporacji. Pracę w
    wyżej wymienionym banku zakończyłam na początku bieżącego roku.

    Jestem osobą odpowiedzialną i samodzielną. Chętnie podejmuję się nowych
    zadań
    i bardzo szybko się uczę. Odznaczam się dużą kulturą osobistą.

    Nie mam wygórowanych oczekiwań finansowych. Podejmę każdą ( prawie ;) )
    pracę.
    CV prześlę na życzenie.

    n...@g...pl