PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - wyrejestrowanie samochodu › GC - wyrejestrowanie samochodu
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: GC - wyrejestrowanie samochodu
    Date: 20 Sep 2002 07:32:55 +0200

    Troche OT, ale mam pytanie odnosnie wyrejestrowania samochodu w Polsce.
    Wyjezdzajac za granice zabralem swoj samochod. Tutaj go oclilem, ubezpieczylem,
    zarejestrowalem itp. przy okazjii otrzymujac zaswiadczenie dla polskiego urzedu
    zeby go tam wyrejestrowac. Zatrzymali mi tez polski dowod rejestracyjny (na
    szczescie karte pojazdu mi oddali jak im powiedzialem ze jest mi potrzebna).
    Pytanie: czy musze teraz go wyrejestrowac w Polsce ???
    Zalozmy ze po powrocie za kilka lat bede chcial go przywiezc z powrotem i
    musialbym wtedy znowu go rejestrowac a wiaze sie z chodzeniem do urzedow itp. A
    tak to tylko przyjade i ubezpiecze.

    Pozdrawiam
    Wojtek