PracaGrupypl.praca.szukanaG-r-a-f-i-k komputerowy poszukuje pracy - FLASH - serwisy www

  • 1. Data: 2003-02-02 17:23:19
    Temat: G-r-a-f-i-k komputerowy poszukuje pracy - FLASH - serwisy www
    Od: "Marcin Dariusz Bugiera" <m...@b...pl>

    Grafik komputerowy poszukuje pracy na terenie Poznania lub Wrocławia.

    Biegła znajomość systemów rodziny windows oraz wszelkich programów
    graficznych przeznaczonych dla nich.

    Wieloletnie doświadczenie w grafice DTP oraz przeznaczonej dla sieci (strony
    www);

    Prowadzę własną działalność gospodarczą - agencję interaktywną - firma
    rodzinna - poszukuję zleceń na strony wykonane w technologii Macromedia
    Flash MX.

    Możliwe formy współpracy: zatrudnienie [pełny etat (tylko w Poznaniu lub
    Wrocławiu) - odpada opłata ZUS z racji prowadzenia przeze mnie własnej
    firmy], lub faktura VAT (cały kraj - możliwość pracy zdalnej).

    na mojej stronie w portfolio - przykładowe prace oraz orientacyjny cennik -
    wszystkie ceny do negocjacji.

    Chętnie podejmę się wykonania stron www dla firm, osób prywatnych oraz
    innych agencji reklamowych - szybko i profesjonalnie.

    Strona wykonana w technologii FlashMX - wymagany plugin, który można pobrać
    ze strony głównej serwisu.

    Marcin Dariusz Bugiera

    BUGIERA ART WEB MEDIA

    www.bawm.pl