PracaGrupypl.praca.szukana///// G /// R /// A /// F /// I /// K ///// w tym: www///// G /// R /// A /// F /// I /// K ///// w tym: www
    From: "Piotr Raurowicz" <p...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ///// G /// R /// A /// F /// I /// K ///// w tym: www
    Date: Wed, 26 Jun 2002 16:25:59 +0000 (UTC)

    Witam,

    Interesuję się niemal wszystkim, co dotyczy działań z zakresu, w tym i
    wykorzystania, sztuk wizualnych. I na tym zainteresowaniu opierają się w
    przeważającej części moje kompetencje. Potrafię projektować i informować przy
    wykorzystaniu elementów graficznych. Umiem je stworzyć i przekształcać - mowa
    tu oczywiście o fotografiach, logach, deseniach, itd. Z tymi umiejętnościami
    wiąże się zdolność posługiwania sie odpowiednimi narzędziami: aparaty
    fotograficzne - analogowe i cyfrowe; skanery; programy na platformie zarówno
    Mac, jak i PC: Adobe (Photoshop, Illustrator, Image Ready, Premiere), Corel
    (Draw, Photopaint), Freehand, etc.

    Co mogę wykonywać?
    1. Projekty plakatów, folderów, opakowań, z uwzględnieniem jakości wydruku.
    2. Projekty stron internetowych, z uwzględnieniem kryteriów języków
    programowania (html, java). Przyznaję, flasha jeszcze nie znam, lecz zyskanie
    tej umiejętnośc to kwestia naprawdę niedługiego czasu.
    3. Fotografowanie (reporterskie, reklamowe, portretowe, itp.)
    4. Realizacja krótkich animacji, z przykładowym celem wykorzystania jako
    ruchome reklamy w internecie.
    5. Redakcja tekstów, np. reklamowych (sloganów, itp.).

    Doświadczenie i wykształcenie.
    1. Niedawno ukończone studia na łódzkiej ASP (fotografia, malarstwo, grafika
    projektowa).
    2. Staże w dwóch firmach jako webdesigner.
    3. Jestem oprócz tego autorem tekstów na różnorodne tematy (życie, kultura, w
    tym przede wszystkim filozofia) - publikacje.

    Miejsce i sposób pracy.
    Chociaż mieszkam w Łodzi, to właściwie jestem w stanie podjąć pracę w
    jakimkolwiek innym dużym mieście - przeprowadzka nie stanowi problemu. W
    rachubę wchodzi też praca zdalna, wtedy miejsce zamieszkania nie ma wielkiego
    znaczenia.

    Czekam na propozycje.
    Pozdrawiam
    Piotr Raurowicz