PracaGrupypl.praca.szukanaFotomodelka szuka pracy dorywczej/ Polska

  • 1. Data: 2004-09-07 14:41:46
    Temat: Fotomodelka szuka pracy dorywczej/ Polska
    Od: "FOTOMODELKA" <f...@o...pl>

    Fotomodelka szuka pracy dorywczej/ Polska

    Jestem 18 letnia fotomodelka z Bytomia i szukam pracy na terenie kraju
    szczegoly na stronie :
    http://republika.pl/fotomodelka_alicja/

    PS. prosze tylko o powazne oferty

  • 2. Data: 2004-10-01 12:27:32
    Temat: Re: Fotomodelka szuka pracy dorywczej/ Polska
    Od: "rollo_tomasi" <t...@o...pl>

    Nie no, nie pierdol, dziewczyno...
    A cycki myjesz?
    Jak możesz spodziewać się "poważnych ofert"
    Kurwa, co za arogancja!!!
    Żadna modelka nie zasługuje na szacunek (każda bowiem przechodzi przez
    drugi, ruchanie za kasę etc.). Ty także, ponieważ promujesz tylko swoją
    skórę, dziwko bez szkoły. I dasz wiele za 5 tysięcy dolców, jeśli przytrafi
    ci się taka propozycja.
    I tak zostanie.
    Chyba, że nauczysz się sprzedawać swój intelekt.

  • 3. Data: 2004-10-02 16:05:58
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: rollo_tomasi [Fri, 1 Oct 2004 14:27:32 +0200]:

    > Żadna modelka nie zasługuje na szacunek (każda bowiem przechodzi
    > przez drugi, ruchanie za kasę etc.).

    Lecz sie czlowieku...

    Kira

  • 4. Data: 2004-10-03 15:34:24
    Od: "Morghota" <m...@o...pl>

    Jestes chyba zakompleksionym idiotą, boli Cie ze taka laska by nawet na
    Ciebie nie zerkneła nigdy...
    i nie mów o intelekcie bucie, bo Ci to go zupelnie, brak
    kto takim durniom daje kabel? :(