PracaGrupypl.praca.szukanaFlash, HTML, programista C++, AS, MySQL, PHP

  • 1. Data: 2003-09-19 19:10:13
    Temat: Flash, HTML, programista C++, AS, MySQL, PHP
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Jestem studentem czwartego roku informatyki. Mam udokumentowane
    doświadczenie w tworzeniu serwisów WWW zarówno w HTML (prowadzenie portalu
    regionalnego przez 1,5 roku) jak i Flash (praca dyplomowa - "Wykorzystanie
    technologii Flash do tworzenia zaawansowanych stron Internetowych").
    Potrafię tworzyć strony w technologii Flash czerpiące dane poprzez skrypty
    PHP z baz danych opartych na technologii MySQL. Poszukuję pracy zdalnej.
    (Mam stały dostęp do Internetu DSL).

    p...@p...onet.pl

    Z poważaniem
    Piotr Ufel