PracaGrupypl.praca.szukanaFizyk, informatyk, telekomunikacja, analiza danych, mlody i zdolny :)

  • 1. Data: 2002-04-15 19:52:34
    Temat: Fizyk, informatyk, telekomunikacja, analiza danych, mlody i zdolny :)
    Od: "Mariusz Wojciechowski" <m...@i...pl>

    Szukam pracy, mysle ze jestem bardzo perespektywicznym pracownikiem, szybko
    sie ucze a powierzone mi zadania staram sie wykonwac perfekcyjnie.
    Własnie koncze studia fizyki na Uniwersytecie Jagiellonskim,
    Posiadam dużą znajomosc zagadnien zwiazanych ze statystyka i analiza danych,
    Znam C/C++, doskonale orientuje sie w zaganieniach hardware'owych i
    software'owych dla platform Windowsowych i Linux'owych.
    Interesuja mnie tez zagadnienie telekomunikacyjne (podjalem nawet studia w
    tym kierunku, jako II fakultete studiuje Telekomunikację na AGH.
    Znam dobrze jezyk angielski w mowie i pismie.
    Podejme sie ciekawej pracy, chcialbym zdobyc doswiadczenie i rozwinac swoje
    umiejetnosci
    Jestem dyspozycyjny i żądny podjęcia pracy :)

    Mariusz Wojciechowski
    0 600 073 049