PracaGrupypl.praca.szukana › Fizjoterapeuta - Magister Zdrowia Publicznego - Dolny Śląsk

  • 1. Data: 2006-05-05 19:29:37
    Temat: Fizjoterapeuta - Magister Zdrowia Publicznego - Dolny Śląsk
    Od: <@neostrada.pl>

    Skończyłam Wyższą Szkołę Fizjoterapii we Wrocławiu - licencjat.
    Obecnie kończę studia magisterskie prowadzone przez Akademię Medyczną we
    Wrocławiu oraz XIII Uniwersytet w Paryżu w trybie zaocznym.
    24 czerwca tego roku mam nadzieję zostać Magistrem Zdrowia Publicznego ze
    specjalnością: Zarządzanie Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej -
    Dyplom POLSKI oraz Dyplom EUROPEJSKI.
    Poszukuję pracy odpowiedniej do mojego poziomu wykształcenia i dającej mi
    szansę na rozwój zawodowy.

    Kontakt:

    Edyta Kowalska
    tel/fax: (071) 3913404