PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmowy laptop › Firmowy laptop
    From: "Krzyss" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Firmowy laptop
    Date: Wed, 3 Oct 2007 15:41:25 +0200

    Witam,
    Zwolnilem sie z pracy za pomoca wypowiedzenia. Firma nie rozliczyła się ze
    mną ze wszystkich premii. Oddałem wszystkie narzędzia (samochod, palmtop,
    tel. itp.) oprócz notebooka (stanowi on mniej więcej równowartość zaległych
    premii). Pytanie - czy grozi mi coś jeśli nie oddam laptopa do póki firma
    nie rozliczy się ze mną? Niestety wszystkie premie ustalane były "na gębę",
    nie mam na to żadnego papierka. Jedynie jeden świadek który również miał
    obiecaną tą premię (razem to ustalaliśmy, kolega jeszcze pracuje w tej
    firmie, ale również jest już na wypowiedzeniu). Niczego nie podpisywałem
    dostając laptopa. Czy firma może mnie oskarżyć o przywłaszczenie/kradzież
    notebooka? Szczerze mówiąc nie zależy mi kompletnie na tym laptopie
    (dostałem nowy w nowej firmie), chciałbym aby tylko firma się rozliczyła ze
    mną uczciwie. Stanowisko firmy: oddaj komputer, _porozmawiamy_o_premii_.
    Czyli albo mi nie zapłacą, albo w najlepszym przypadku zapłacą ale nie taką
    kwotę na którą sie umawialiśmy - po trzech latach zdążyłem zauważyć w jaki
    sposób firma oszukiwała pracowników, jest do tego zdolna. Firma mała (7
    osób). Spółka z o.o.
    Jaki odzyskać swoje pieniądze? Oddać im laptopa ale iść do sądu pracy?
    Proszę o odpowiedzi, bo do dziś dostałem termin zwrotu komputera.

    Pozdrawiam
    Krzysztof