PracaGrupypl.praca.szukanaFabryka wWW [kraków i zdalnie]

  • 1. Data: 2003-08-08 11:17:33
    Temat: Fabryka wWW [kraków i zdalnie]
    Od: "Łukasz Bańdo" <i...@o...pl>

    .:: Tworzenie stron www w technologiach:
    html, javascript, dhtml, flash, form|by|mail, php.

    .:: Szybko, tanio i pewnie.

    .:: Wykonanie serwisu www do 5-6 podstron w ciągu 3 dni.

    .:: Projektujemy również loga firmowe za niewielką opłata.

    .:: Podstawowa cena za stronę www, ze wszystkimi dodatkami do 5 podstron +
    index.html(layout) = już od specialnie niskiej ceny !!!!!!!!!!

    .:: Projektowanie wizytówek internetowych.

    .:: Zakładanie sklepów internetowych (php lub java[jshop])

    .:: Obsługa Pakietu Microsoft Office

    .:: Administracja stron od 25-50zł/miesiąc ok.200zł / rok

    .:: Pozycjonowanie storn - google, Onet, panorama firm, interia

    .:: Serwisowanie komputerów , w szczególności oferta dla Firm - tylko Kraków

    .:: Tłumaczenie stron www na języki: Angielski, Niemiecki, Francuski

    UWAGA NOWY ADRES INTERNETOWY I TELEFON !!!

    www.fabrykawww.com
    l...@f...com
    gg: 1245797
    tel kom: 607-042-836

  • 2. Data: 2003-08-08 11:47:56
    Temat: Re: Fabryka wWW [kraków i zdalnie]
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Łukasz Bańdo wrote:
    > .:: Pozycjonowanie storn - google, Onet, panorama firm, interia

    <cytat ze strony>
    Nasze osiągnięcia:
    strona www.grotsolna-krakow.w.pl
    znajduje się na pierwszymmiejscu w wyszukiwarce
    google, onet i panorama firm.
    </cytat>

    heh,
    wielkie mi osiągniecie, bo hsało "grota solna",
    jest tak popularne ze naprawde ciezko jest byc na
    1 miesjcu w wyszukiwarkach, szczegolnie jak
    ma sie domene z taka nzawa co automatycznie
    umieszcza strone wsrod pierwszych wynikow,
    rozumiem 1 miejsce po wpisaniu hasla "sex","mp3","sms"
    i innych popularnych, ale to jest na prawde smieszne,
    pozdrawiam chlopaki, owocnych sukcesow w waszej
    dalszej pracy zycze, ale nie piszcie takich glupot,
    bo skoro to jest wasz sukces, to ja bym
    wam zlecenia nie dał.

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 3. Data: 2003-08-08 14:03:21
    Od: "Łukasz" <i...@o...pl>

> [...]
    >

    > --
    > Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    >                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

    od czegoś człowiek zaczyna dobre i to.