PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Comarchu w Krakowie › FW: Praca w Comarchu w Krakowie
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: FW: Praca w Comarchu w Krakowie
    Date: Sat, 08 Oct 2005 22:14:36 +0200

    Sebastian, FYI, znalazlem wlasnie na grupach dyskusyjnych.

    Zobacz, chciales mu dac 18 tysiecy, a on nawet nie potrafi wyguglac, jak
    sie nazywasz i jeszcze twardziela zgrywa.

    Dobre, nie?
    Bierzmy lepiej tego drugiego gostka, jest moze troche gorszy, ale za to
    spokojniejszy i wystarczy mu 12 na dzien dobry.

    M.