PracaGrupypl.praca.szukana{FOTOGRAFUJESZ?] zarob.{FOTOGRAFUJESZ?] zarob.
  • Data: 2004-10-12 10:57:40
    Temat: {FOTOGRAFUJESZ?] zarob.
    Od: "QSL CARD" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robisz dobre zdjęcia, fotografia to Twoja pasja,
    spędzasz godziny w plenerze,
    a rodzina już ma dosyć Twoich wypadów z aparatem w dłoni...
    Mieszkaz w pięknej okolicy, Twoje miasto jest warte pokazania...

    To ta aukcja jest dla Ciebie.

    http://www.alt.allegro.glt.pl

    Oferuję Ci jedyną i niepowtarzalną możliwość relizacji samego siebie,
    "utrwalenia" swoich pasji fotograficznych w sposób pozwalający na
    zaprezentowanie Twoich prac szerokiemu gronu odbiorców z najbliższej okolicy
    miejsca zamieszkania,
    a także w konsekwencji zakupu na tejże aukcji
    niewielki przypływ gotówki do Twojej kieszeni...
    Zastanów się. Warto promować siebie,
    miejsce w którym mieszkasz, rozwijać swoje pasje...

    Osobiście zajmuje się fotografowaniem.
    Pomimo dużego stażu ciągle brakuje czasu na fotografowanie
    i pieniędzy na sprzęt...

    Aparat przydałby się nowy... Stary HP-ek już nie radzi sobie ze wszystkim...
    Pokazywałem swoje zdjęcia znajomym i nieco szerszemu gronu -
    zajrzyj jeśli chcesz na PLFOTO do mojego Portfolio:
    http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=alt_
    44
    Zbierałem nawet dobre oceny i ciągle był kłopot, skąd wziąć pieniądze
    na realizację swojej pasji fotograficznej...
    Codzienna praca zarobkowa to utrzymanie rodziny, wydatki mieszkaniowe,
    etc. - ważniejsze niż jakieś zdjęcia...
    Wymyśliłem...
    Pracuję "w poligrafii", mam możliwości i ta praca sprawia mi przyjemność...
    Czemu nie...
    WYDAM SWOJĄ POCZTÓWKĘ!!!!
    Ze swoimi zdjęciami, taką jaką chcę, a nie taką jaką
    mogę kupić w kiosku. Będą na niej zdjęcia mojego miasta i okolic,
    pokażę, że i tutaj w moim małym mieście są bajecznie piękne miejsca, których
    nikt nie zauważa, że da się na to wszystko spojrzeć inaczej...

    Udało się... Co roku wydaję kilkadziesiąt pocztówek ze swoimi zdjęciami,
    obsługuję kilka miast i firm (bo i firmy lubią mieć swoje pocztówki;-)
    Trochę na tym zarabiam (pocztówka w kiosku kosztuje kilkadziesiąt groszy, a
    ceny niektórych dochodzą nawet do 1 zł),
    ale najwazniejsza jest satysfakcja...
    no i już niedługo dzięki temu nowy sprzęt;-)))

    Robię to co lubię i to co sprawia mi przyjemność:

    Fotografuję i dzielę się moim spojrzeniem na świat z innymi.