PracaGrupypl.praca.oferowanaExcel 2007 problem z wydajnoscia

  • 1. Data: 2009-06-08 15:11:07
    Temat: Excel 2007 problem z wydajnoscia
    Od: p...@g...com

    Pracuje z dwoma arkuszami: jeden jest bardzo duzy, drugi ogromny.
    Excel nie radzi sobie z iloscia obliczen jakie sa w arkuszu - co jest
    dla mnie troche dziwne o nie sa to skomplikowane obliczenia.

    Pomoc jaka potrzebuje: instrukcje co mozna zmienic w:
    - ukladzie arkuszy,
    - formulach uzytych,
    - opcjach Excel'a
    - inne

    aby Obliczenia przebiegaly szybciej, zamykanie Excela bylo mozliwe w
    rozsadnym czasie i Excel sie nie zawieszal.
    Nie mam ustalonej kwoty za ta pomoc, przypuszszam ze raczej bedie to
    praca na kilka wieczorow niz zmiana opcji Excela i za tyle
    zdecydowanie jestem sklonny zaplacic.
    Arkusze udostepnie kazdej osobie ktora wyrazi zainteresowanie.
    Prosze do mnie napisac o ile szybciej bedzie system dzialal po
    zastosowaniu proponowanych zmian i jakie jest oczekiwane
    wynagrodzenie.

    Uprzedzam:
    1) Zaplace tylko uzgodniona kwote za wczesniej uzgodnioniona pomoc.
    2) Zaplace tylko za pomoc ktora zostanie mi dostarczona w formie
    klarownych instrukcji.
    3) Zaplace jesli instrukcje beda dzialaly(!) i system zostanie
    ulepszony o taki sam wspolczynnik jako zostal uzgodniony.
    (Zastrzegam sobie mozliwosc zaplaty czesci uzgodnionej wkoty
    proporcjonalnie to rezultatow jakie ja uzyskam.)
    4) Prosze o nie negocjowanie powyzszych waronkow ani teraz ani po
    uzgodnieniu podjecia sie zadania.
    5) Platnosc przelewem albo Paypal.
    6) Nazwy urzyte w arkuszu sa w jezuku angielski. Rowniez dalsza
    komunikacja preferowana jest w jezyku angielskim - ale nie jest to
    konieczne.
    7)To jest jednorazowe zlecenie.

    Prosze nie odpowiadac na to ogloszenie po 21 Czerwca 2009.