PracaGrupypl.praca.szukanaExact, MS SQL-administracja, programowanie

  • 1. Data: 2002-02-26 16:50:22
    Temat: Exact, MS SQL-administracja, programowanie
    Od: "quba" <q...@p...onet.pl>

    Podejmę pracę na terenie Krakowa, Katowic, Bielska-Białej

    Umiejętności
    Wdrażałem system do zarządzania firmą Exact, jestem administratorem MS SQL,
    znajomość zagadnień związanych z synchronizacją danych między różnymi
    oddziałami firmy, doskonała znajomość zagadnień związanych z księgowością i
    logistyką magazynową. Stworzyłem system logistyczny do ewidencjonowania i
    zarządzania wyprodukowanymi towarami (program napisany w VB, stany
    magazynowe, obsługa drukarek i czytników kodów kreskowych). Świetna
    znajomość narzędzi raportujących Crystal Decisions, znajomość pakietu MS
    Office wraz z makrodefinicjami, Znajomość systemów operacyjnych Dos, Win
    9x/ME, Win NT/2000/XP, konfiguracja i administracja zasobami Win2000 Serwer
    i NT 4.0 Serwer, znajomość ASP, IIS. Posiadam również duże doświadczenie w
    serwisowaniu i instalacji sprzętu komputerowego.

    Praca zawodowa
    -jako student pracowałem w serwisie komputerowym, a następnie w salonie
    sprzedaży w Zielonej Górze( 1995-2000)
    -(2000-....) praca na stanowisku administratora MS SQL i Windows 2000
    Serwer.

    Dodatkowe informacje
    -Prawo jazdy kat.B (samochody osobowe i dostawcze).
    -Uregulowany stosunek do służby wokskowej.
    -Wyższe wykształcenie-Uniwersytet Zielonogórski
    -Jestem kawalerem, mam 25 lat.
    -Dyspozycyjność
    -Bez nałogów.

    Roman Drewniaczyk