eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeEwidencja czasu pracyEwidencja czasu pracy
  • Data: 2003-06-09 07:07:41
    Temat: Ewidencja czasu pracy
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W piątek poprosiłem mojego szefa, by na poniedziałek przygotował mi
    zestawienie czasu pracy za ostatnie 2 miesiące. Od jakiegos bowiem czasu
    praktycznie każdy weekend mam przez niego zarwany więc postanowiłem wziąć
    wolne za nadgodziny. Dzisiaj szef mi stwierdza, że to ja sam powiniennem je
    sobie policzyć, na podstawie listy, na ktorej wpisuję ilość godzin, jakie
    danego dnia przepracowałem. Czy pracodawca mógł tak zrobić, czy kwestie
    rozliczania czasu pracy powinny leżeć w jego obowiązkach. Coś mi się wydaje,
    że KP jasno to reguluje, ale może się mylę?

    Jakub


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1