PracaGrupypl.praca.szukanaEurobarre - żaden kit

  • 1. Data: 2005-12-26 17:37:40
    Temat: Eurobarre - żaden kit
    Od: "Arucreid" <a...@i...pl>

    Witam,
    na prawde nie wiem kto to mówił, że Eurobarre to jakis kit. Obecnie to chyba
    najlepszy sposób na zarobienie kasy. Zamiast bawić sie w klikanie płatnych
    linków, wystarczy zainstalowac program, który później automatycznie sie
    uruchamia z systemem po przez autostart, po czym zaczyna nabijac punkty,
    które później wymienimy na pieniądze.
    Co tu wiecej pisać, program zarabia dla nas jedynie za dostep do internetu i
    uruchomiony komputer:)

    Szczegóły znajdziecie na :

    http://eurobar.za.pl

    PODRKEŚLAM: Eurobarre nie jest zadnym szpiegiem czy innym programem
    działającym na nasza szkode.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-12-26 18:23:15
    Temat: Re: Eurobarre - żaden kit
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Arucreid napisał(a):

> [...]
    > które później wymienimy na pieniądze.
    > Co tu wiecej pisać, program zarabia dla nas jedynie za dostep do internetu i

    Spamer jestes i to nie jest zaden kit. Kit to ty masz w glowie.

    > Szczegóły znajdziecie na :
    >
    > http://eurobar.za.pl
    >
    > PODRKEŚLAM: Eurobarre nie jest zadnym szpiegiem czy innym programem
    > działającym na nasza szkode.

    Wez przeczytaj nazwe tej grupy. ZE ZROZUMIENIEM. Nawet jesli ta
    rewelacja o ktorej piszesz pozwoli ci po paru miesiacach wkrecania
    naiwnych zarobic na lizaka to szoruj z tym na WLASCIWA grupe. Osobiscie
    polecam alt.pl.szukam.frajera :>