eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaEnterprise Support Account Manager / Warszawa / etatEnterprise Support Account Manager / Warszawa / etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: Talents Polska <i...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Enterprise Support Account Manager / Warszawa / etat
    Date: Sat, 16 Apr 2005 15:23:43 +0200 (CEST)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 75
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <d3m052$3rp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1113657824 7986 149.156.96.35 (16 Apr 2005 13:23:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Apr 2005 13:23:44 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Content-Length: 2745
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1113490402 3961 194.145.96.12 (14 Apr 2005
    14:53:22 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET
    CLR 1.1.4322)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Apr 2005 14:53:22 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-HTTP-Posting-Host: acy178.internetdsl.tpnet.pl
    X-Original-X-Mailer-Location: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    X-Original-NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    X-Original-X-Mailer: Interfejs do publikacji ogloszen na pl.praca.oferowana
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 14 Apr 2005 14:53:22 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:50555
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego klienta &#8211; lidera produkcji oprogramowania antywirusowego i
    systemów bezpieczeństwa, poszukujemy profesjonalisty do pracy w
    Warszawie, na stanowisku:

    Enterprise Support Account Manager
    (Warszawa, Ref. WMESAML)


    Zakres odpowiedzialności
    - Zapewnianie technicznego wsparcia kluczowym klientom korporacyjnym
    - Dostarczanie rozwiązań problemów pojawiających się u Klientów oraz
    bieżące dbanie o sprawność działania oprogramowania
    - Identyfikacja obszarów problematycznych oraz tworzenie szybkich I
    skutecznych rozwiązań dla klientów - Zapewnienie szybkiego i
    skutecznego wsparcia dla Klienta (24hx7)
    - Uczestnictwo w strategicznych procesach sprzedaży oraz dostarczanie
    wsparcia w obszarze technicznym dla działu sprzedaży
    - Ocena rynku, identyfikacja potrzeb klientów, utrzymywanie dobrych
    relacji z klientami

    Wymagania techniczne

    - Wykształcenie wyższe
    - Przynajmniej 3-5 letnie doświadczenie w podobnym obszarze działania
    - Doskonała znajomość i pełne zrozumienie modelu OSI
    - Certyfikaty przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: MCSE, MCP;
    CAN, CCNA, CCNP; Unix; Lotus Notes; CISSP
    - Duże doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
    Microsoft Windows NT4, Win9x, Win2k, XP; Linux, Unix &#8211; HP UX, AIX,
    Solaris
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: TCP/IP,
    DNS, FTP, HTTP, SMTP; Token Ring
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów: LAN &
    WAN; ATM, Frame Relay, Gigabit
    - Doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych obszarów:
    Microsoft Exchange, IIS & SQL; Lotus Notes or Domino; Remote Access
    Service

    Pozostałe wymagania

    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego
    będzie dodatkową zaletą)
    - Dostępność 24x7 dla wybranych Klientów
    - Gotowość do nagłych podróży
    - Przynajmniej 2 lata doświadczeń w rozwiązywaniu problemów
    (troubleshooting)
    - Doskonałe umiejętności komunikacyjne
    - Wysokie umiejętności menedżerskie i organizacyjne


    Dodatkowe atuty

    - Certyfikaty w zakresie IT Security
    - Wiedza ekspercka w zakresie programów antywirusowych
    - Doświadczenia w obszarze Business Development

    Oferujemy

    - Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    - Możliwości rozwoju w ramach międzynarodowych struktur firmy


    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim na
    adres:
    i...@t...pl

    W tytule wiadomości proszę zawrzeć następujące informacje: Enterprise
    Support Account Manager, Ref. WMESAML

    Prosimy o dołączenie do każdego dokumentu następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
    zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 133
    poz.
    833".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1