PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro czyli pf.pl

  • 11. Data: 2006-07-06 13:18:08
    Temat: Re: Eniro czyli pf.pl
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    >> ps - jestem zaproszony na drugi etap :)
    > TO GRATULACJE! :)
    > Oby do przodu :))

    Nie bede zalowac - ciag dalszy.
    Spotkanie nr 2 w Eniro - spokojne. Jakis smieszny przyklad problemu, ktory
    musi rozwiazac grupa (odpowiednio mniejsza), kilka pytan otwartych i
    podziekowanie za spotkanie. Oczywiscie, skontaktujemy sie z wybranymi
    osobami na 3 etap rozmow.
    Standardowo - nie minelo duzo czasu (ale wiecej niz wczoraj) - po 2h telefon
    i zaproszenie na poniedzialek na 3 etap rozmow :) tym razem z RKS, z ktorym
    bede wspolpracowac. no i oczywiscie obowiazek dostarczenia kompletu
    dokumentow do firmy. Chyba zaczne pisac bloga :)
    Wczoraj czytalem dosc duzo postow na temat pracy w eniro na forum.gazeta.pl
    i nie wiem, czy sie cieszyc... :>

  • 12. Data: 2006-07-07 07:01:26
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid>

    Jacek napisal(a):

    [...]
> [...]
    > bede wspolpracowac. no i oczywiscie obowiazek dostarczenia kompletu
    > dokumentow do firmy. Chyba zaczne pisac bloga :)

    Pisz na grupę - bardzo fajnie się takie rzeczy czyta :)

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv

  • 13. Data: 2006-07-07 07:19:39
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Thu, 06 Jul 2006 15:18:08 +0200, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Wczoraj czytalem dosc duzo postow na temat pracy w eniro na
    > forum.gazeta.pl
    > i nie wiem, czy sie cieszyc... :>
    sam sobie musisz wyrobic zdanie. Kazdy ma inne potrzeby i inne wartosci
    ktorych w pracy oczekuje.
    Mam nadzieje ze ta praca bedzie dla Ciebie satysfakcjonujaca i rozwijajaca
    :)

    Bonza

  • 14. Data: 2006-07-10 10:48:19
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > sam sobie musisz wyrobic zdanie. Kazdy ma inne potrzeby i inne
    > wartosci ktorych w pracy oczekuje.

    Nie poddajemy sie dalej - ciąg dalszy :)
    3 etap rozmowy byl znowu spokojny. Nastapilo niesmiertelne pytanie - za ile
    :)
    Ciesze sie, ze ze wzgledu na swoje doswiadczenie mialem mozliwosc
    negocjacji, moi koledzy ponoc juz nie. Ile jest w tym prawdy, to juz sie nie
    dowiem. Najwazniejsze, ze jestem pod obserwacja i mam mozliwosc w miare
    szybkiego awansu :P
    Podsumowujac, po tygodniu bycia bezrobotnym, po oszukaniu niedoszlego
    pracodawcy, mam jeszcze tydzien wakacji, pozniej na szkolenie do stolicy.
    Ale oczywiscie nie zamierzam opuszczac tej grupy, poniewaz bardzo podobaja
    mi sie dyskusje tutaj.

    Na koniec pragne KAZDEMU, KTO POSZUKUJE PRACY - zyczyc WSZYSTKIEGO co
    NAJLEPSZE !!!
    Po prostu - MUSI SIE UDAC !

    Pozdro for all :) (ide na pifo;) )

    --