PracaGrupypl.praca.szukanaEnergiczna, studentka zaoczna z BydgoszczyEnergiczna, studentka zaoczna z Bydgoszczy
  • Data: 2002-06-08 13:28:10
    Temat: Energiczna, studentka zaoczna z Bydgoszczy
    Od: "Katarzyna Wachowska" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Szukam pracy stałej lub czasowej majchętniej od początku lipca w Bydgoszczy
    lub w okolicach.
    Mam 20 lat i studiuję finanse i zarządzanie, zaocznie.
    Moje umiejetności:
    -angielski na poziomie komunikatywnym ale ciągle pogłębiam znajomość języka,
    a także podstawy rosyjskiego
    - obsługa komputera(internet) i inne urzadzenia biurowe - dobrze
    - obsluga kasy fiskalnej

    Jestem osobą otwartą, energiczną nie boję się ciężkiej pracy, jestem chłonna
    na nową wiedzę, uczciwa, godna zaufania, uśmiechnięta.
    Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam
    Katarzyna Wachowska
    tel.: 0-503-416-422
    k...@p...fm