PracaGrupypl.praca.dyskusje › Emperia Holding Lublin rekrutacja

  • 1. Data: 2007-08-20 14:14:34
    Temat: Emperia Holding Lublin rekrutacja
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@g...pl>

    W odpowiedzi na moją aplikację zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną.
    Polecono mi zabrać ze sobą kalkulator, gdyż będę miał do rozwiązania test
    matematyczno - słownikowy... a więc zapowiada się kolejna mass-rekrutacja.
    Zastanawiam się, czy ktoś pracował w tej Firmie i jakie ma wrażenia, bo
    niedawno spotkałem się z dość nieprzychylnymi opiniami...Aha, chodzi o pracę
    we drożeniach.

  • 2. Data: 2007-08-22 01:29:51
    Temat: Re: Emperia Holding Lublin rekrutacja
    Od: "Paweł " <j...@g...pl>

    to jest eldorado, daruj sobie ta firme, http://www.eldorado.pl/korp/index.html

  • 3. Data: 2007-08-22 11:27:42
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_?= <j...@g...pl> napisał(a):

    > to jest eldorado, daruj sobie ta firme, http://www.eldorado.pl/korp/index.html

    To, ze jest to eldorado to wiem, rozwiń tylko drugą myśl: 'daruj sobie ta firme'.