PracaGrupypl.praca.szukanaElektronika i Techniki Informacyjne PW

  • 1. Data: 2002-02-25 13:35:44
    Temat: Elektronika i Techniki Informacyjne PW
    Od: "Artur Żołądkiewicz" <a...@e...pw.edu.pl>

    Kontakt: a...@e...pw.edu.pl

    Jestem studentem V roku 10 semestru studiów dziennych na wydziale EITI
    Politechniki Warszawskiej i oczywiscie szukam pracy. Najchętniej podejmę
    pracę (stałą przede wszyskim) w telekomunikacji, obsluga sieci firmy,
    administracja baza danych firmy i tym podobne związane z profilem mojej
    nauki. Posiadam następujące umiejętności :

    . Znajomość sprzętu komputerowego

    . pakiet Microsoft Office

    . SQL i bazy danych: Oracle, SQL Server, narzędzia do obsługi baz danych

    . Znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych.

    . systemy operacyjne- Windows(98,NT4,2000),Unix,Dos

    . Programowanie: C,C++, JAVA/J2EE( JSP, Servlety, JDBC), XML&XSL

    . Serwery: Tomcat 4.0, Weblogic(podstawy)

    . Prawo jazdy kat. B

    Języki : angielski , rosyjski.(dosc dobrze)

    Doświadczenia mam niewile:

    . 13-30.09.2000-praca na wolontariacie w Rzymie,Włochy

    . od 01.02.2001 do (obecnie)- programista DATACOM SOFTWARE (współpraca)

    . 10.2001-rozbudowa i opieka nad podsiecią na PW zakładu Technik
    Multimedialnych

    . 01.11.2001-współpraca z Hewlett Packard w tworzeniu portalu dla TP S.A.

    Uczylem sie w:

    . 1993-1997 Liceum Ogólnokształcące w Białobrzegach

    Egzamin Dojrzałości

    . 1997-(obecnie) Politechnika Warszawska

    Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych

    kierunek - Telekomunikacja (profil Radiokomunikacja i
    Radiolokacja)