PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik-informatyk i nie tylko

  • 1. Data: 2003-06-15 19:23:44
    Temat: Elektronik-informatyk i nie tylko
    Od: "Janusz U." <n...@p...onet.eu>

    Witam
    Poszukuję pracy za czas wakacji (lipiec-sierpień). Jestem studentem wydziału
    fizyki (studia dzienne). Ukończyłem technikum elektroniczne o profilu
    systemy komputerowe. Mam pewne doświadczenie w budowie i projektowaniu
    urządzeń elektronicznych opartych również na mikrokontrolerach (jednak bez
    formalnej dokumentacji, poza drobną stroną http://nopsoft.republika.pl). W
    związku z tym, że jest to krótki przedział czasu podejmę się także pracy w
    innym kierunku/dziedzinie, związanej np. z fizyką (np. optyka,
    promieniowanie...). Chętnie też poprawadzę jakieś korepetycje czy popracuje
    w serwisie elektronicznym bądź w branży IT. Podejmę się także wprowadzania
    danych (pracę taką wykonuję szybko i bez błędów - podczas praktyki w
    Thomson-Polkolor sumy kontrolne zawsze mi się zgadzały) bądź przepisywania
    tekstów (choć mniej chętnie). Znam Pascala, assembler x86/x51, C, nieco C++
    i Delphi. Najchętniej praca w Warszawie i okolicach - zwłaszcza w
    Piasecznie. Dopiero rozpoczynam poszukiwania...

    pozdrawiam
    Janusz U.

  • 2. Data: 2003-06-16 18:27:22
    Temat: Odp: Elektronik-informatyk i nie tylko