PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik - Lublin

  • 1. Data: 2002-06-24 14:08:21
    Temat: Elektronik - Lublin
    Od: "Jarosław Filipiuk" <j...@o...pl>

    Witam Wszystkich
    Poszukuję pracy związanej z elektroniką ponieważ w tej dziedzinie mam
    wieloletnie doświadczenie.
    Z wykształcenia jestem technikiem elektronikiem, a obecnie studiuję na
    ostatnim semestrze PL - Elektrotechnika.
    Posiadam wiedzę i praktykę z zakresu :
    - serwisowania urządzeń elektronicznych
    - serwisowania sprzętu komputerowego
    - obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
    - zarządzanie systemami Windows 95,98,2000,NT,XP
    - projektowania urządzeń elektronicznych
    Pozdrawiam
    Zainteresowanych proszę o kontakt: j...@o...pl GG 1025126