PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik

  • 1. Data: 2003-03-29 07:41:31
    Temat: Elektronik
    Od: "Krzys'" <s...@p...onet.pl>

    Jestem inż. elektronikiem, sp. radiokomunikacja. Mam 58 lat i 30 lat
    praktyki w zawodzie. Projektuję, wykonuję, uruchamiam i serwisuję urządzenia
    nadawczo-odbiorcze w.cz. łączności i transmisji danych; w tym i anteny w
    zakresach 1-3000MHz.
    Posługuję się techniką mikropaskową i projektowaniem komputerowym układów,
    również w zakresie mikrofal, oraz w miarę potrzeb - techniką SMD.
    Wykonuję projekty schematów i PCB w Protelu '98/'99 w oparciu o licencję
    pracodawcy. Jestem autorem działających urządzeń wykonanych m.inn. dla firm
    warszawskich. Projektuję do nich sterowniki mikroprocesorowe, nie wykonuję
    do nich programów, ale współpracuję z programistą w oprogramowaniu.
    Znam też: urządzenia techniki termosterowania (automatyka termiczna pieców,
    termostaty, pomiary temperatur), projektowanie stacji retransmisji i sieci
    CATV. Serwisuję sprzęt i sieci komputerowe, oraz wykonuję grafikę
    komputerową (także animowaną 3D).
    Poszukuję głównie zatrudnienia na cały lub 3/5 etatu.
    Proszę o ewentualne odpowiedzi tylko na priva: s...@p...onet.pl lub
    tel: (048) 3625777

    Krzysztof