PracaGrupypl.praca.szukanaEkspedientka, sprzedawca, biuro

  • 1. Data: 2004-01-14 15:22:35
    Temat: Ekspedientka, sprzedawca, biuro
    Od: "QBAQ" <q...@p...onet.pl>

    Iwona - lat 27. Poszukuję pracy na terenie Warszawy i południowych okolic
    Warszawy w charakterze sprzedawcy w branży spożywczej, odzieżowej lub
    innych, pracownik biurowy, obsługa klienta. Mam 27 lat, wykształcenie
    średnie, po studium menedżerskim, technik ekonomista z bogatym
    doświadczeniem w handlu, wysokie kwalifikacje w sferze pracy z ludźmi i
    obsługi klienta. Jestem ambitna, uczciwa, miła aparycja, dyspozycyjna..
    Znajomość j. angielskiego, obsługa komputera, urządzeń biurowych, kasy
    fiskalnej. Kontakt: Iwona - kom. 691 63 90 32, email: q...@p...fm