PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiejsza wyborcza

  • 11. Data: 2003-09-23 14:05:08
    Temat: Re: Dzisiejsza wyborcza
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    pasjonat <p...@w...pl> napisał(a):

    > wracajac do sedna pytania, czy ktos ma jakis pomysl o jaka firme moze
    > chodzic (pomijajac ewentualnie Computerland)?

    A co Ci da takie gdybanie skoro nie wiesz na pewno? Może ta, a może tamta a
    może jeszcze inna i co? Nie napiszesz jak jesteś zainteresowany?
    Chyba że oczekujesz że jakiś personalny Ci napisze "hej, to my, wpadnij na
    herbatkę o 17 to pogadamy".

    pzdr
    konlin

  • 12. Data: 2003-09-25 09:15:20
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "pasjonat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W dzisiejszej wyborczej wydanie trojmiasto jest duze ogloszenie z praca
    dla
    > informatykow - menadzer projektu / analityk systemow informatycznych /
    > projektant / programista / handlowiec.
    >
    > Niestety nie jest podana nazwa firmy. Wiadomo tylko, zerekrutacje robi dla
    > nich IPK z Sopotu a sama firma zostala scharakteryzowana jako "nasz
    klient,
    > firma realizujaca ogolnokrajowekontrakty w branzy informatycznej w zwiazku
    > dynamicznym rozwojem zatrudni w Gdansku".
    >
    > Czy ktos ma jakis pomysl o jaka firme moze chodzic?

    stawiam na COMBIDATA

  • 13. Data: 2003-09-25 10:14:38
    Temat: Odp: Dzisiejsza wyborcza
    Od: "yogi" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik Andrzej <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bknssu$j9j$...@a...news.tpi.pl...

    > Bo nie chce uprzedzać swoich aktualnych pracowników, że zostaną zwolnieni.
    > Andrzej
    >
    > Niekoniecznie tylko z tego powodu
    Nie wyobrazam sobie pani z kadr, ktora odbiera przez najblizsze tygodnie
    setki maili:)))
    po to jest "wielki baran" (BIG RAM) itp agencje, by robily to za nia:))))

  • 14. Data: 2003-09-25 10:19:36
    Od: "ryjek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yogi" napisał w wiadomości
    > Nie wyobrazam sobie pani z kadr, ktora odbiera przez najblizsze tygodnie
    > setki maili
    > po to jest "wielki baran" (BIG RAM) itp agencje, by robily to za nia
    ja też sobie nie wyobrażam ale sam właśnie tak robię :-)
    z nadzieją na sukces w wiadomej firmie :-D

    życzliwy

  • 15. Data: 2003-09-25 18:46:37
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > klient,

    > stawiam na COMBIDATA

    dlaczego na nich? a i Combidata jest jesli sie nie myle z Sopotu, a w
    ogloszeniu bylo podane firma z Gdanska