PracaGrupypl.praca.szukana › Dziennikarstwo-PR/ Katowice

  • 1. Data: 2004-08-30 08:35:35
    Temat: Dziennikarstwo-PR/ Katowice
    Od: " freelancer" <j...@g...pl>

    Młody, doświadczony dziennikarz politolog, szuka pracy w okolicach Katowic
    lub zdalnej.
    Doświadczenie zdobywałem w redakcjach gazety i największej w kraju agencji
    prasowej.

    :: Jeśli szukasz kogoś do profesjonalnego redagowania serwisu internetowego,
    pisania tekstów reklamowych, artykułów zleconych i wszelkich prac
    redakcyjnych - to powinieneś skontaktować się ze mną.
    :: Nie wiesz jak poradzić sobie w kontaktach z mediami, dbać o wizerunek swój
    oraz firmy, promować jej działalność? Pomogę w rozwiązaniu tych problemów.
    :: Znam od podszewki pracę i przyzwyczajenia dziennikarzy, wiem jak zachęcić
    ich do zainteresowania się daną sprawą. Wykorzystaj to.
    :: Od kilku lat zajmuję się marketingiem politycznym, pomogę zaprojektować
    strategię kampanii wyborczej, dbać o dobre notowania między kolejnymi
    wyborami.

    :: Jestem kreatywny i dynamiczny, mam ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
    i swobodę w kontaktach z ludźmi.

    :: Jeszcze kilka rzeczy o mnie:
    - biegły angielski, słabszy niemiecki,
    - żadnych problemów z obsługą komputera (MS Office, Internet, Adobe
    Photoshop, Corel Draw),
    - bezwzrokowe maszynopisanie,
    - komputerowy skład tekstów (Corel Ventura, Adobe Pagemaker)
    - wykonywanie stron www,
    - fotografia reportażowa (sprzęt klasyczny i cyfrowy),
    - przygotowanie pedagogiczne (doświadczenie w szkolnictwie)

    Skontaktuj się ze mną
    j...@g...pl
    508 933 052
    GG 3171213