PracaGrupypl.praca.szukanaDzien dobry moje imie to

  • 1. Data: 2006-08-15 20:24:29
    Temat: Dzien dobry moje imie to
    Od: w...@b...pl

    Dzien dobry moje imie to Krystyna specjalizuje sie w sprzataniu ,
    prasowaniu , ukl?daniu opiek? nad starszymi ludzmi ktorym mogla bym
    pomóc. Znam dosc dobrze Wien mieszkam tam juz ok 2 lat wiec z
    dojeazdem do rozych miejsc nie ma za duzego problemu oczywiscie mowie
    o Wiedniu gdyz jakie? dalsze propozycje dojazdów bede musiala
    przemy?lec ,poniewaz nie mam jeszcze autka, moj zasób slownictwa
    niemieckiego jest poczatkujaca , ale ciagle sie ksztalce.
    Wszelakie pytania prosze kierowac pod mój numer tel 44 67 65 74 23 59
    Krystyna Kaminska

    Wyslano z serwisu: http://www.connexio.pl.