PracaGrupypl.praca.szukanaDystrybutor///Obsługa E-maili///

  • 1. Data: 2006-11-21 18:22:14
    Temat: Dystrybutor///Obsługa E-maili///
    Od: s...@o...eu (M.Ptasznik)

    marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody. Praca
    w niepełnym wymiarze. Nie potrzebne żadnego kapitału. Wyślij e-mail o
    zapytanie
    do s...@o...eu

  • 2. Data: 2006-11-21 22:21:44
    Temat: Re: Dystrybutor///Obsługa E-maili///
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    M.Ptasznik napisał(a):

    > marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody.
    > Praca w niepełnym wymiarze. Nie potrzebne żadnego kapitału. Wyślij
    > e-mail o zapytanie
    > do s...@o...eu

    Ale mózgu POTRZEBA. MÓZGU!!! Sprawnego - swój sprzedaj bo nieużywany -
    dostaniesz dobrą cenę. To co proponujesz to piramida finansowa. A ty
    jesteś kolejnym głupkiem który wyciska forsę dla jej organizatorów.
    Powodzenia życzę w szukaniu większej ilości idiotów równych tobie - to
    może razem dacie organizatorom kasę na spokojne życie :D

  • 3. Data: 2006-11-21 22:23:40
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Wyślij e-mail o zapytanie

    Ty - a jakie ty mi zapytanie wyślesz jak ci puszczę e-mail? Ty nawet z
    językiem polskim masz problemy więc nic dziwnego, że dałeś sobie wyprać
    mózg. Powodzenia na nowej drodze życia organizowania kasy dla
    spryciarzy, którzy wiedzą, że świat jest pełen takich pożytecznych
    idiotów jak ty :D