PracaGrupypl.praca.oferowanaDyrektor Regionalny Sieci Sprzedaży (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-04-28 12:57:26
    Temat: Dyrektor Regionalny Sieci Sprzedaży (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Nasz Klient, bank z udziałem kapitału
    zagranicznego zatrudni:

    Dyrektora Regionalnego Sieci Sprzedaży

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe ekonomiczne bąd˘ prawnicze,
    dogłębna znajomość problematyki bankowej i
    finansowej,
    przynajmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów
    finansowych i usług bankowych,
    inicjatywa i samodzielność w działaniu, kreatywnoœć,
    mobilność,
    przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku
    kierowniczym (umiejętność kierowania zespołem),
    doświadczenie w zarządzaniu siecią sprzedaży,
    dobra znajomość w piśmie i mowie języka angielskiego (ew.
    niemieckiego).

    Gwarantujemy:
    możliwość stałego rozwoju zawodowego,
    wynagrodzenie odzwierciedlające zaangażowanie w pracę.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i
    listu motywacyjnego w ciągu 14 dni od daty ukazania się
    ogłoszenia na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax: (+48 22) 848-70-30, e-mail: of-drss2804
    @bigram.pl
    z dopiskiem na kopercie lub w temacie e-maila
    numeru referencyjnego: AO/DRSS/2804

    Wszystkie aplikacje zostaną przekazane bezpośrednio
    naszemu Klientowi, który prosi o umieszczenie w dokumentach
    następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą
    z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
    Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
    Nasz Klient zastrzega sobie możliwość kontaktu
    wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.