PracaGrupypl.praca.oferowanaDyrektor Produkcji (Śląsk)Dyrektor Produkcji (Śląsk)
  • Data: 2003-02-18 14:49:18
    Temat: Dyrektor Produkcji (Śląsk)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Naszym klientem jest duża firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym,
    zlokalizowana w południowej Polsce.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy na rynku poszukujemy kandydata, który
    dołączy do zespołu na stanowisku:

    Dyrektora Produkcji
    Nr ref: MK/DP/0203

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie całością produkcji.

    Zakres zadań:
    Przygotowanie budżetu;
    Zarządzanie produkcją;
    Dbałość o i nadzór nad zapewnieniem ciągłości i wysokiej jakości produkcji;
    Zarządzanie zespołem produkcyjnym (analiza efektywności, umiejętności oraz
    dbałość o szkolenie i rozwój podległego zespołu), w tym Menedżerami niższego
    szczebla;
    Inicjowanie i nadzór nad wdrażaniem nowych pomysłów mających na celu
    ulepszenie efektywności pracy i rentowności produkcji;
    Współpraca z innymi działami;
    Zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia w środowisku pracy;

    Wymagania:
    Wyższe wykształcenie techniczne (magister inżynier Mechanik lub Elektryk);
    Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w firmie produkcyjnej, bardzo
    dobre umiejętności menedżerskie;
    Minimum 10 lat doświadczenia w obszarze produkcji (planowanie i utrzymanie
    produkcji, w tym również doświadczenie w zarządzaniu działem produkcyjnym);
    Wcześniejsze doświadczenie na stanowisku Menedżera Liniowego;
    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    Doświadczenie w zarządzaniu jakością;
    Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, menedżerskie i
    organizacyjne;
    Umiejętność pracy w zespole;
    Orientacja na wyniki;

    Zatrudnionej osobie nasz Klient oferuje pracę w dynamicznym środowisku oraz
    możliwość rozwoju zawodowego.
    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (cv + list motywacyjny) z
    zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: e...@b...pl

    Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.